canalcenter
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير

2 مشترك

الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير Empty الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير

مُساهمة  ???? الأحد ديسمبر 28, 2008 1:12 am

الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير 445891488

الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير 671767660

الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير 624965085

أحمل إليكم أعضاء المنتدي وزواره الكرام تحيه من أستاذنا

د. عبد الناصر السيد عامر

وشكره لمجهودكم الرائع والمميز في إظهار المنتدي في صورة رائعه

وأبحاثكم المتميزه في مجالات عديده .

وكل عام وأنتم بخير

????
زائر

الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير Empty رد: الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير

مُساهمة  ساره الجمعة فبراير 06, 2009 12:33 am

سؤال... انا طالبه دراسات عليا بس مش دبلومه عامه ومن طلبه د/ عبد الناصر وامنيه حياتى حاليا انى اكمل واتخصص فى قسم الاحصاء او الرياضه ممكن اعرف اوصل لده ازاى؟ وهل من السهل ده فعلا ؟ ممكن لو حضرتك تقدر تفيدنى ممكن تقولى اعمل ايه.؟ مع خلص تحياتى واحترامى وتقديرى لحضرتك والماده التى تقوم بتدريسها I love you I love you I love you

ساره

الدكتور عبدالناصر : كل عام وأنتم بخير Empty اهلا وسهلا بيكى ياساره فى المنتدى معانا

مُساهمة  MANDOO الخميس فبراير 19, 2009 12:51 pm

اهلا وسهلا بيكى ياساره بيكى فى المنتدى بجد انتى انسانه جادعه اوووى اللى فكرتى تعملى دراسات عليا وخلى عندك طموحات وتحضرى ماجيستر ليا لا
هو اللى اخدوا الماجيستر والدكتور هما احسن منا فى حاجه خلي عندك طموحات اكبر زى كدا ان شاء الله بفكر ان شاء الله لو جبت تقدير بفكر اكمل
وشرفتنى فى المنتدى انا ماندو من الاسماعيلية من الخامسة ويارب تكونى سعيدة فى حياتك على فكرة انا كمان بحب الاحصاء والرياضيات اوووى وان شاء الله امتياز فى مادة الدكتور عبد الناصر باذن الله (قل أعوذ برب الفلق ومن شر حاسد وما حسد)
MANDOO
MANDOO

- مواضيع مماثلة